+38 (067) 814 64 17 • join@goglobal.com.ua • 01011, м. Київ, вул. Івана Мазепи, буд. 1

Тендер на відбір постачальника логістичних послуг

Громадська організація «ГО ГЛОБАЛ» в рамках виконання проєкту Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) «Переосмислення освітнього процесу: зміна парадигми розвитку м’яких навичок та у вивченні науки» (PD Ref. No.: UKR/PCA2023212/PD2023328), зокрема програми «Психічне здоров’я та соціо-емоційна підтримка підлітків» (Mental health and PSS interventions for adolescents) за підтримки Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) та Міністерства закордонних справ Німеччини (German Federal Foreign Office — GFFO), оголошує тендер на відбір постачальника логістичних послуг

Номер тендеру: № В-2024-1911-01

Термін виконання: до  31.12.2024 р.

Місце проведення: м. Київ

Проєкт передбачає підготовку фахівців з соціо-емоційної підтримки підлітків та молоді, які проводять тренінги/заняття в закладах освіти, вищих навчальних закладах та молодіжних центрах. Проведення заходів в громадах в рамках проєкту вимагає залучення логістичної складової.  

Інформація про предмет закупівлі: логістичні послуги з організації відшкодування вартості проїзду для 104 учасників проєкту у період з листопада по 31 грудня 2024 року.

Описова частина:

У рамках проєкту переможець конкурсу повинен: 

  • організувати відшкодування вартості проїзду, а саме компенсувати вартість квитків/чеків для 100 фасилітаторів до запланованого місця проведення тренінгів та у зворотному напрямку (5 тренінгів) за умови наявності підтверджуючих документів: квитків/чеків на автобус/маршрутку/поїзд або пальне та будь-якого ідентифікаційного документу від учасників;
  • організувати відшкодування вартості проїзду для 4-х координаторів до запланованого місця проведення тренінгів та у зворотному напрямку (6 поїздок), за умови наявності підтверджуючих документів: квитків/чеків на автобус/маршрутку/поїзд/таксі/пальне;
  • організувати проживання в готелі 4-х координаторів під час моніторингових візитів та поїздок в населені пункти, де проводитимуться тренінги (3 ночівлі);
  • забезпечити комунікацію з організаторами заходу для забезпечення гармонійної роботи та досягнення спільних цілей;
  • забезпечити оформлення відомості про компенсації учасникам та зібрати копії проїзних квитків/чеків в обидва кінці;
  • забезпечити оперативний кризовий менеджмент (у випадку непередбаченої ситуації оперативне реагування та вирішення проблем під час поїздок для забезпечення безперебійного перебігу тренінгів).

До участі у тендері запрошуються фізичні особи-підприємці з підтвердженим досвідом роботи з логістичних послуг та високим рівнем комунікаційних навичок, які мають відповідні КВЕД для надання послуг та можливість надати заявлені послуги відповідно до умов та строків, визначених організатором тендеру. 

Готові надати пропозицію з фіксованою ціною для укладення договору з надання логістичних послуг. Умови закупівлі можуть бути уточнені під час укладання договору.

Технічні вимоги та досвід:

Виконавець повинен враховувати вимоги та забезпечити досягнення результатів відповідно до завдання.

Деталізація змісту буде обговорюватися на етапі підписання договору з переможцем тендеру. На етапі затвердження завдання передбачено його кінцеве погодження з ЮНІСЕФ Україна. Завдання вважатиметься виконаним, коли є усне чи письмове підтвердження його виконання зі сторони ЮНІСЕФ Україна.

Критерії відбору:

  • Досвід в наданні логістичних послуг.
  • Наявність ресурсів та партнерських контактів. Організаційні та комунікативні навички.
  • Вартість послуг.

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Заповнена та підписана форма заявки (оригінал, Тендерна пропозиція)
  2. Заповнена і підписана комерційна пропозиція (оригінал, Комерційна пропозиція)
  3. Для незалежних консультантів, що працюють як ФОП: Виписка з ЄДР та Витяг з реєстру платників єдиного податку. Важливо – у такого ФОПа повинні бути відповідні КВЕДи для надання зазначених послуг, крім того Організація не працює з ФОП на 1 та 2 групі єдиного податку.
  4. Документи, що підтверджують наявність в учасника досвід виконання аналогічних робіт/ надання послуг, із зазначенням замовників та переліку виконаних робіт / наданих послуг: довідка довільної форми, яка містить відомості про раніше укладені аналогічні договори з виконання робіт / надання послуг аналогічних до предмету закупівлі (предмет договору, реквізити договору, найменування та контакти замовника таких робіт/послуг). 
  5. Банківські реквізити українською мовою у форматі IBAN.
  6. Рекомендації (за потреби).

Пропозицію можна подати такими способами: 

  1. Електронною поштою procurement@goglobal.com.ua скан пакет вище перелічених документів з усіма підписами та печатками (за наявності печатки)
  2. Особисто принести в головний офіс організації та зареєструвати: м. Київ, Майдан Незалежності, 2.
  3. Укрпоштою або Новою поштою на відділення №450 у м.Києві, отримувач тел. 096 770 45 67, Громадська Організація «ГО ГЛОБАЛ», Україна, 01011, місто Київ, вулиця Івана Мазепи, будинок 1

До уваги учасників! 

Витрати учасника, пов’язані з підготовкою та поданням конкурсної пропозиції не відшкодовуються (зокрема і у разі відміни конкурсу чи визнання його таким, що не відбувся). 

До вартості тендерної пропозиції не включаються витрати, які учасник зазнав під час підготування пропозиції.

Учасник самостійно несе відповідальність за формування тендерної пропозиції та формує ціни відповідно до вимог чинного законодавства.

ГО «ГО ГЛОБАЛ» залишає за собою право укласти договір лише з відібраними заявниками, уточнювати інформацію в учасників конкурсу в усній та письмовій формі.

Результатом закриття тендерної пропозиції не завжди є обов’язкове підписання Договору про надання послуг з переможцем впродовж 10 робочих днів, на підставі затвердження результатів Тендерним комітетом.

Прокрутка до верху