Donate

28-29 червня пройде перший виборчий хакатон «GoElection»

//28-29 червня пройде перший виборчий хакатон «GoElection»
GoElection

Запрошуємо всіх бажаючих на виборчий хакатон «GoElection»

📆 28 червня з 18:30 до 21:00 (оптимально для преси 19:45-20:00)
29 червня з 10:00 до 21:00 (оптимально для преси 10:30-13:30 та фінальний пітчинг 18:3-19:30)

📍Хакатон буде проходити одночасно у 2 містах:
Одеса (Impact Hub Odessa, зал Амстердам – вул. Грецька, 1а)
Контактні особи:
Марія Яроцька (+380509527709, yarotska@gmail.com)
Артем Перфілов (+380679712169, 9712169@gmail.com)

Дніпро – центр “Mediaprostir” (“Музей ракет”, пр. О. Поля 2а)
Контактна особа: Артем Романюков (+380505750801, romanyukov.artem@gmail.com)

Реєстрація для преси: https://forms.gle/tEy3Yucc3BpAC55K9

📌Довідка: хакатон – це захід, під час якого команди фахівців з різніх сфер вирішують певну проблему в обмежений період часу. В кінці хакатону кожна з команд представляє свій результат перед журі. Переможці отримають необхідну підтримку під час доопрацювання та запуску свого проекту.

Виборчий хакатон «GoElection» присвячений вирішенню виборчих проблем: як зробити вибір українців свідомим і відповідальним, а виборчі процедури ефективними і прогресивними. Захід не є агітацією та не прив’язаний до жодної політічної сили.

Як це відбуватиметься?

2 дні учасники за підтримки досвідчених менторів будуть вирішувати проблеми виборчого процесу.
Свої рішення команди презентуватимуть у вигляді проектів або конкретних програм, найкращі з яких будуть обрані журі та отримають фінансову винагороду на реалізацію.

Завдання, над якими будуть працювати команди:
💡 Запроси мене на вибори
Попри поширену думку, багато людей у віці від 18 до 25 років не цікавляться виборчим процесом та не голосують. Як переконати молодь у тому, що їх голоси важливі?
💥 Результат – початкова версія медіапродукту (відео, коміксу, SMM кампанії тощо).

💡 Чому він не прийшов?
Соціологи стверджують, що молодь у віці від 18 до 29 років має тенденцію до аполітичності та не голосує на виборах. Як розібратися у тому, чому саме молодь не хоче голосувати?
💥 Результат – план дослідження суспільної думки та перші підсумки (міні-інтерв’ю, онлайн опитування тощо).

💡 User friendly вибори
Серед причин, з яких люди не потрапляють на вибори, навіть якщо хочуть проголосувати, називають складність виборчого процесу: якщо людина перебуває не за місцем реєстрації, він/вона вона має витратити багато часу для написання заяв та пошуку документів. Як зробити цей процес простішим та допомогти людям витратити мінімум часу на бюрократію?
💥 Результат – прототип вебсайту або мобільного додатку, які допоможуть людям оптимізувати підготовку до виборів.

💡 Зважений вибір
Багато хто погодиться, що інформований вибір під час перегонів зробити непросто: на людину впливають як сім’я та друзі, так і постійна пропагадна зі ЗМІ та соціальних мереж, а першоджерела читати нудно і взагалі немає часу розбиратись. Як допомогти людям у віці від 30 до 39 років зробити зважений вибір і та не потонути в океані інформації?
💥 Результат – початкова версія медіапродукту (відео, інфографики, брошури тощо).

💡 Щеплення від пропаганди
“Фейк ньюс” на “чорний піар” є дуже поширеними інструментами передвиборчої боротьби. Такі інструменти не тільки здатні впливати на думку виборців, але й створюють токсичну атмосферу навколо виборчого процесу, внаслідок чого люди перестають обговорювати політику та не займають активну позицію. Як це подолати?
💥 Результат – початкова версія медіапродукту (вебсайту, відео, SMM кампанії тощо).
Хакатони організовано Інститут розвитку громадянського суспільства 12 за підтримки GoGlobal. Заходи проводяться в рамках Програми сприяння громадській активності «Долучайся!» USAID/ENGAGE, що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку USAID та здійснюється Pact Ukraine. Проекти хакатону є винятковою відповідальністю Pact та його партнерів i не обов’язково відображає погляди Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) або уряду США