Donate

Ролик в стилі техно закликав півмільйона мілленіалів проголосувати на парламентських виборах 2019

//Ролик в стилі техно закликав півмільйона мілленіалів проголосувати на парламентських виборах 2019
вліпизасебе

За перші п’ять днів соціальний ролик “ВліпиЗаСебе” набрав понад 500 000 унікальних переглядів серед користувачів Facebook, Instagram та YouTube. Нестандартна ідея змотивувати молодь “вліпити галку” за свої переконання на позачергових парламентських виборах належить громадській організації Global Office. Загалом, інформаційна кампанія отримала мільйонне охоплення в медіа. 

#ВліпиЗаСебе – це аполітична і апартійна ініціатива, яка своїм ключовим завданням вважає зробити голосування модним серед міленіалів. Власну громадянську позицію на виборах висловлює в середньому 36% української молоді віком 18-29 років. 

Часткова апатія щодо участі молоді в виборах зумовлена тим, що з новими поколіннями не говорять мовою креативу та новими смислами. Тому напередодні виборів до Верховної Ради, ініціатори руху випустили соціальний ролик, аби нагадати мілленіалам про важливість впливу на виборні органи влади в Україні. У відео сучасна молодь — хіпстери, чілери, рейвери — танцює та “ставить галочку” під ритмічну музику, саундтрек до якої написав композитор Дмитро Авксентьєв. 

“Київ знаний у Європі завдяки рейв-культури. Про вечірки “CXEMA”, “Strichka” чи “Brave! Factory” знають сотні тисяч європейців. Саме для цієї аудиторії ми й створили соціальний ролик, аби показали молодь справжньою, а не такою, якою її хочуть бачити люди старшого віку”, — зазначили розробники креативної кампанії ANGRY agency.

Ми продовжимо молодь закликати висловлювати власну громадянську позицію, в тому числі під час наступних місцевих виборів. Крім посилення інформаційної хвилі, ми також організовуємо колаборації з молодими українськими брендами та проведемо низку поп-сторів”, – резюмувала проектна менеджерка ініціативи “ВліпиЗаСебе” Світлана Колодій. 

Ролик з субтитрами: https://vimeo.com/348859904 

Саундтрек інформаційної кампанії: https://youtu.be/u0YsaEDjdCs

Офіційна сторінка #вліпизасебе: https://www.facebook.com/vlipy.za.sebe

Проект реалізовує громадська організація Global Office, в рамках Програми сприяння громадській активності «Долучайся!» USAID/ENGAGE, що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку USAID та здійснюється Pact в Україні. 

За додатковою інформацією звертайтесь до Ольги Юр’євої, SpinUs PR Agency– 096 466 92 10.