Громадська організація «ГО ГЛОБАЛ», в рамках виконання проекту Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) «Переосмислення освітнього процесу: зміна парадигми розвитку м’яких навичок та у вивченні науки» (PD Ref. No.: UKR/PCA2023212/PD2023328), оголошує запит комерційної пропозиції на відбір постачальника послуги медійної підтримки для «Музею математики»: брендинг, дизайн, контент та реклама.
До участі у тендері запрошуються організації товариства та фізичні особи-підприємці. Бюджет тендерної пропозиції має включати розрахунок вартості всіх послуг, перерахованих в оголошенні.
Деталізація завдань розписана в документі нижче.
У рамках технічного завдання до тендеру № В-2024-0401-02 переможець тендеру повинен буде забезпечити своєчасне та якісне надання наступних послуг не пізніше ніж 31 травня 2024 року:
- Розробка креативної національної кампанії: визначення ключової ідеї, розробка слогану та сценарію відеоролика, а також ідеї кейвіжуалів та їх адаптацію для різних форматів. Розробка зовнішньої реклами, анімацію кейвіжуалів та супервайзінг у всіх етапах проєкту.
- Розробка логотипу, стилістики бренду та ідей візуальної стилістики для «Музею математики». Розробка дизайн комунікації для різних каналів, включаючи офлайн та онлайн медіа, а також створення дизайну для мерчу, поліграфії та гайдбуку для використання дизайн системи.
- Забезпечення ефективного розміщення банерної реклами (HTML-5) на відповідних платформах для широкого охоплення аудиторії проєкту “Музей математики”, а також рекламного розміщення відеороликів на платформі YouTube та креативних матеріалів в соціальних мережах (FB та Instagram) з метою максимальної привертання уваги до музейної ініціативи.
- Виготовлення коротких відеороликів тривалістю до 30 секунд, включаючи скорочені версії (10 та 6 секунд), з подальшою адаптацією для публікації в соціальних мережах, та, при необхідності, запис радіоролику згідно узгодженої концепції та технічних вимог, з подальшим представленням у форматі mp3 або WAV аудіодоріжки.
- Розробка цілеспрямованих стратегій взаємодії з громадськістю та створення прес-релізів для ЗМІ, включаючи організацію медіа-заходів для підвищення видимості проєкту та розповсюдження матеріалів в українських медіа, в тому числі телеграм-каналах та блогах.
- Розробка та виконання медіа-плану та бюджету для зовнішньої рекламної кампанії, включаючи розробку креативних матеріалів та їхнє розміщення на різних рекламних площадках, таких як ООН, метро та інші.
Деталізація змісту по кожному завданні буде обговорюватися на етапі підписання договору з переможцем тендеру. На етапі затвердження кожного завдання та проекту в цілому передбачено його кінцеве погодження з ЮНІСЕФ Україна. Завдання вважатиметься виконаним, коли є усне чи письмове підтвердження його виконання зі сторони ЮНІСЕФ Україна.
Будь ласка, надішліть Вашу пропозицію в надійно закритому конверті, до 15:00 год. 11 січня 2024р.
Пропозицію можна подати такими способами:
- Електронною пошту join@goglobal.com.ua скан пакет нижче перелічених документів з усіма підписами та темою листа «Тендер на відбір постачальників послуг № В-2024-0401-02».
- Особисто принести в головний офіс організації та зареєструвати.
- Укрпоштою або Новою поштою на відділення №345 у м.Києві, отримувач Сокол Яна Сергіївна (дані щодо мобільного телефону можна отримати через е-пошту)
Громадська Організація «ГО ГЛОБАЛ»
Україна, 01011, місто Київ,
ВУЛИЦЯ ІВАНА МАЗЕПИ, будинок 1
На конверті напишіть «Тендер на відбір постачальників послуг № В-2024-0401-02».
Після надсилання тендерної пропозиції Новою поштою, зробіть фото ТТН та надішліть її на згадану перед тим е-пошту.
- Заповнена та підписана форма заявки (оригінал, додається)
- Заповнена і підписана цінова пропозиція (оригінал, додається)
- Для ФОП: Витяг з ЄДР з переліком кодів ВЕД (КВЕД), або інший документ, в якому вказані КВЕДи
- Для ТОВ та інших: Свідоцтво про реєстрацію ПДВ/Сертифікат реєстрації єдиного платника податків (копія);
- Банківські реквізити українською мовою у форматі IBAN.
Додаток 1. Тендерна пропозиція
Додаток 2. Цінова пропозиція