Що робити?
- Розробляти та впроваджувати контент-план
- Вести та розвивати соцмережі: Instagram, Facebook, Telegram, LinkedIn, TikTok
- Вміти адаптовувати контент під кожну соцмережу
- Здатність створювати легкі та цікаві тексти, підтримуючи певний tone of voice
- Створювати контент у взаємодії з дизайнером та іншими відділами
- За потреби, можливість створення різних видів контенту самостійно (монтаж відео, обробка фото, створення візуалів)
- Вчасно та цікаво реагувати на всі ситуативи
- Генерувати гіпотези зростання та залучення аудиторії, проводити експерименти для підвищення ефективності SMM-стратегії
- Заміряти та підвищувати щотижневу залученість аудиторії
- Пропонувати ідеї для нових рубрик і контенту для різних соцмереж
Що потрібно?
- Вища освіта в сфері PR, ЗМІ, журналістики, маркетингу або в інших відповідних сферах
- Досвід роботи в SMM — від 1 року
- Marketing background буде перевагою
- Розумітися у створенні комунікаційних та SMM стратегій
- Розвинені аналітичні та комунікативні навички
- Вміння працювати у режимі мультизадачності
- Організованість, швидкість
- Бути креативним, талановитим, пропонувати ідеї щодо зйомок для фото та відео
- Вміти знімати та монтувати креативні відео для Reels.
- Досвід роботи i знання будь-яких графічних та відео редакторів
- Розуміння трендів, методів залучення аудиторії та утримання «зацікавленості»
- Грамотне усне та письмове мовлення
- Рівень знання англійської: B2 +
- Наявність кейсів/портфоліо
- Розуміти особливості кожного з каналів і відмінності у підході та інструментах
Процес подачі заявки:
Відправити резюме з бажаним місячним рівнем винагороди на адресу join@goglobal.com.ua та/або r.ostapchuk@goglobal.com.ua, зазначивши в темі листа «SMM менеджер/менеджерка». Відповіді будуть направлятися тільки особам, які будуть відібрані для інтерв’ю.
Заявки приймаються до 28 вересня 2023 року. Якщо відповідні кандидати будуть визначені достроково, Освітня фундація «GoGlobal» залишає за собою право завершити процес до цього терміну.