+38 (067) 814 64 17 • join@goglobal.com.ua • 01011, м. Київ, вул. Івана Мазепи, буд. 1

Тендер на відбір постачальника послуг з організації та логістичного супроводу навчального заходу в рамках реалізації навчального курсу для вчителів з психо-емоційної підтримки (MHPSS)

Громадська організація «ГО ГЛОБАЛ» в рамках програми «Мріємо та діємо», яка впроваджується за фінансової підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) та виконується IREX у партнерстві з Громадською організацією «ГО ГЛОБАЛ», оголошує тендер на відбір постачальника послуг з організації та логістичного супроводу навчального заходу в рамках реалізації навчального курсу психо-емоційної підтримки (MHPSS)  для вчителів та шкільних психологів/соціальних педагогів для подальшого впровадження моделі безпечної школи.

Навчальний курс психо – емоційної підтримки (MHPSS) має на меті сприяти розвитку спроможності вчителів, шкільних психологів та соціальних педагогів створювати безпечне та травматично-чутливе середовище у школі, за результатами якого учасники опанують алгоритм впровадження моделі безпечної школи, а також травма-інформованого підходу, соціально-емоційного навчання, роботи зі складними ситуаціями (булінг, суїцидальна поведінка, та ін.) та надання першої психологічної допомоги.

В рамках імплементації курсу психо – емоційної підтримки (MHPSS) планується проведення одноденного офлайн тренінгу для вчителів, шкільних психологів та соціальних педагогів, під час якого учасники ознайомляться із деталями та особливостями психо-емоційної підтримки учнів для впровадження моделі безпечної школи. 

Строки надання послуг: 16 серпня 2024 року.

Місце проведення: м. Київ (на базі  Готелю «Братислава»)

В результаті тендеру відібраний постачальник має забезпечити: 

  • Організація кейтерингу для учасників заходу відповідно до технічного завдання (Додаток 3); 
  • Організація приміщень для проведення публічної частини заходу (конференц-зала не менше 100 кв.м );
  • Забезпечення наявності презентаційного обладнання;
  • Компенсація витрат на проїзд учасників заходу;
  • Вирішення будь-яких проблем, пов’язаних з транспортними питаннями,  місцем проведення та організацією кейтерингу,  які можуть виникнути під час проведення заходу;
  • Комунікація з організаторами заходу для забезпечення гармонійної роботи та досягнення спільних цілей;
  • Складання  звіту про витрати (бронювання залу, логістика, кейтеринг) з наданням всіх підтверджуючих первинних документів;
  • Оперативний кризовий менеджмент (у випадку непередбаченої ситуації  оперативне реагування та вирішення проблем для забезпечення безперебійного перебігу заходів);
  • Закріплення відповідального менеджера для оперативної комунікації, який буде присутній на локації протягом усього заходу.

* – детально описано в Додатку 3. (додаток додається)

Вимоги до учасників:

  • Бути зареєстрованим як суб’єкт господарювання згідно чинного законодавства (юридична особа або фізична особа-підприємець);
  • Наявність мінімум 2-річного досвіду в наданні послуг з організації та логістичного супроводу освітніх заходів подібного формату. Високий рівень комунікативних навичок;
  • Досвід проведення заходів на великі аудиторії  (мінімум 50 людей).
  • ВАЖЛИВО! До участі в тендері не допускаються учасники внесені до міжнародних санкційних списків SAM, OFAC, UN.
  • Наявність на рахунку фізичної/юридичної особи власних коштів у розмірі 50 % від суми комерційної пропозиції.

Критеріями вибору переможця будуть:

  • досвід надання подібних послуг, відгуки та рекомендації клієнтів;
  • комплексний підхід (надання комплексної послуги);
  • вартість наданої комерційної пропозиції.

Умови оплати:

до 50% вартості послуг можуть сплачуватися на умовах попередньої оплати після підписання відповідного Договору,  решта вартості послуг сплачуватиметься в строк до 10 робочих днів після підписання відповідного акту наданих послуг.

Щоб взяти участь у тендері, потрібно надіслати пакет таких документів:

  • Портфоліо компанії, рекомендаційні листи, відгуки або контакти попередніх клієнтів, які можуть надати відгуки. 
  • Тендерну пропозицію заповнену згідно наданої форми та підписану відповідальною особою компанії (форма додається);
  • Розрахунок вартості послуг (комерційну пропозицію) згідно наданої форми заповнену та підписану відповідальною особою компанії (форма додається);
  • Реєстраційні документи компанії (для незалежних консультантів, що працюють як ФОП: Виписка з ЄДР та Витяг з реєстру платників єдиного податку. Важливо – у такого ФОПа повинні бути відповідні КВЕДи для надання зазначених послуг, крім того Організація не працює з ФОП на 1 та 2 групі єдиного податку).
  • Довідка з банківської установи учасника про наявність в нього на рахунку коштів у розмірі 50 % від суми комерційної пропозиції.

* Будь які непрямі витрати учасника (податки, гонорари залучених фахівців, сервісні збори тощо) мають бути включені до вартості послуг перелічених в шаблоні комерційної пропозиції пропорційно та не мають відображатися окремими рядками.

Будь ласка, надішліть Вашу пропозицію до 12:00 год 25 липня 2024 р.

Пропозицію можна подати електронною поштою на procurement@goglobal.com.ua, скан пакет вище перелічених документів з усіма підписами та темою листа «Тендер. Організація та логістичний супровід в рамках реалізації навчального курсу психо-емоційної підтримки (MHPSS)»

Додаток 1. Тендерна пропозиція

Додаток 2. Комерційна пропозиція

Додаток 3. Технічне завдання

У випадку запитань стосовно тендеру, прохання адресувати їх на електронну пошту procurement@goglobal.com.ua та/або за телефоном +380688098900.

Громадська організація «ГО ГЛОБАЛ» – освітня фундація, яка займається формуванням соціального інтелекту, творчих та підприємницьких навичок у дітей та молоді України.

Наша мета – допомогти поколінню Перемоги – дітям та молоді, яка зростає в умовах війни та вже бере участь у допомозі ЗСУ, відновити свої громади та відбудувати повоєнну країну, стати лідерами нової України. Для цього ми працюємо зі школярами, з молоддю, зі вчителями задля того, щоб нести наші цінності через них.

Прокрутка до верху