Громадська організація «ГО ГЛОБАЛ» в рамках програми «Мріємо та діємо», яка впроваджується за фінансової підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) та виконується IREX у партнерстві з Громадською організацією «ГО ГЛОБАЛ», оголошує тендер на відбір постачальника послуг з організації та логістичного супроводу навчального заходу в рамках реалізації навчального курсу психо-емоційної підтримки (MHPSS) для вчителів та шкільних психологів/соціальних педагогів для подальшого впровадження моделі безпечної школи.
Навчальний курс психо – емоційної підтримки (MHPSS) має на меті сприяти розвитку спроможності вчителів, шкільних психологів та соціальних педагогів створювати безпечне та травматично-чутливе середовище у школі, за результатами якого учасники опанують алгоритм впровадження моделі безпечної школи, а також травма-інформованого підходу, соціально-емоційного навчання, роботи зі складними ситуаціями (булінг, суїцидальна поведінка, та ін.) та надання першої психологічної допомоги.
В рамках імплементації курсу психо – емоційної підтримки (MHPSS) планується проведення одноденного офлайн тренінгу для вчителів, шкільних психологів та соціальних педагогів, під час якого учасники ознайомляться із деталями та особливостями психо-емоційної підтримки учнів для впровадження моделі безпечної школи.
Строки надання послуг: 16 серпня 2024 року.
Місце проведення: м. Київ (на базі Готелю «Братислава»)
В результаті тендеру відібраний постачальник має забезпечити:
- Організація кейтерингу для учасників заходу відповідно до технічного завдання (Додаток 3);
- Організація приміщень для проведення публічної частини заходу (конференц-зала не менше 100 кв.м );
- Забезпечення наявності презентаційного обладнання;
- Компенсація витрат на проїзд учасників заходу;
- Вирішення будь-яких проблем, пов’язаних з транспортними питаннями, місцем проведення та організацією кейтерингу, які можуть виникнути під час проведення заходу;
- Комунікація з організаторами заходу для забезпечення гармонійної роботи та досягнення спільних цілей;
- Складання звіту про витрати (бронювання залу, логістика, кейтеринг) з наданням всіх підтверджуючих первинних документів;
- Оперативний кризовий менеджмент (у випадку непередбаченої ситуації оперативне реагування та вирішення проблем для забезпечення безперебійного перебігу заходів);
- Закріплення відповідального менеджера для оперативної комунікації, який буде присутній на локації протягом усього заходу.
* – детально описано в Додатку 3. (додаток додається)
Вимоги до учасників:
- Бути зареєстрованим як суб’єкт господарювання згідно чинного законодавства (юридична особа або фізична особа-підприємець);
- Наявність мінімум 2-річного досвіду в наданні послуг з організації та логістичного супроводу освітніх заходів подібного формату. Високий рівень комунікативних навичок;
- Досвід проведення заходів на великі аудиторії (мінімум 50 людей).
- ВАЖЛИВО! До участі в тендері не допускаються учасники внесені до міжнародних санкційних списків SAM, OFAC, UN.
- Наявність на рахунку фізичної/юридичної особи власних коштів у розмірі 50 % від суми комерційної пропозиції.
Критеріями вибору переможця будуть:
- досвід надання подібних послуг, відгуки та рекомендації клієнтів;
- комплексний підхід (надання комплексної послуги);
- вартість наданої комерційної пропозиції.
Умови оплати:
до 50% вартості послуг можуть сплачуватися на умовах попередньої оплати після підписання відповідного Договору, решта вартості послуг сплачуватиметься в строк до 10 робочих днів після підписання відповідного акту наданих послуг.
Щоб взяти участь у тендері, потрібно надіслати пакет таких документів:
- Портфоліо компанії, рекомендаційні листи, відгуки або контакти попередніх клієнтів, які можуть надати відгуки.
- Тендерну пропозицію заповнену згідно наданої форми та підписану відповідальною особою компанії (форма додається);
- Розрахунок вартості послуг (комерційну пропозицію) згідно наданої форми заповнену та підписану відповідальною особою компанії (форма додається);
- Реєстраційні документи компанії (для незалежних консультантів, що працюють як ФОП: Виписка з ЄДР та Витяг з реєстру платників єдиного податку. Важливо – у такого ФОПа повинні бути відповідні КВЕДи для надання зазначених послуг, крім того Організація не працює з ФОП на 1 та 2 групі єдиного податку).
- Довідка з банківської установи учасника про наявність в нього на рахунку коштів у розмірі 50 % від суми комерційної пропозиції.
* Будь які непрямі витрати учасника (податки, гонорари залучених фахівців, сервісні збори тощо) мають бути включені до вартості послуг перелічених в шаблоні комерційної пропозиції пропорційно та не мають відображатися окремими рядками.
Будь ласка, надішліть Вашу пропозицію до 12:00 год 25 липня 2024 р.
Пропозицію можна подати електронною поштою на procurement@goglobal.com.ua, скан пакет вище перелічених документів з усіма підписами та темою листа «Тендер. Організація та логістичний супровід в рамках реалізації навчального курсу психо-емоційної підтримки (MHPSS)»
Додаток 1. Тендерна пропозиція
Додаток 2. Комерційна пропозиція
Додаток 3. Технічне завдання
У випадку запитань стосовно тендеру, прохання адресувати їх на електронну пошту procurement@goglobal.com.ua та/або за телефоном +380688098900.
Громадська організація «ГО ГЛОБАЛ» – освітня фундація, яка займається формуванням соціального інтелекту, творчих та підприємницьких навичок у дітей та молоді України.
Наша мета – допомогти поколінню Перемоги – дітям та молоді, яка зростає в умовах війни та вже бере участь у допомозі ЗСУ, відновити свої громади та відбудувати повоєнну країну, стати лідерами нової України. Для цього ми працюємо зі школярами, з молоддю, зі вчителями задля того, щоб нести наші цінності через них.