Donate

72% УКРАЇНЦІВ СХВАЛИЛИ РЕКЛАМУ УКРАЇНА SPEAKING – ДОСЛІДЖЕННЯ TNS

//72% УКРАЇНЦІВ СХВАЛИЛИ РЕКЛАМУ УКРАЇНА SPEAKING – ДОСЛІДЖЕННЯ TNS

72% українців підтримали скандальну рекламу Україна Speaking «Мені не потрібна англійська» – дослідження TNS.

Навколо рекламної кампанії «Мені не потрібна англійська» розмови точаться й досі, проте найцікавішим залишалося питання її ефективності. Компанія TNS провела дослідження, щоб зрозуміти, наскільки українці зрозуміли рекламу, та чи підштовхнула вона їх до вивчення англійської мови.

За результатами дослідження, 72% українців оцінили та підтримали ідею реклами, а 53% респондентів після її перегляду виявили бажання вивчати англійську мову. 84% опитаних відзначили, що зрозуміли головне повідомлення: необхідно вивчати англійську мову, тому що вона відкриває багато можливостей для особистісного та професійного розвитку.

«Запускаючи провокативну рекламну кампанію, ми готувалися до хвилі різних відгуків, які не завжди були позитивними. Але при цьому ми розуміли, що наша соціальна реклама не повинна загубитися серед сотень інших. Вона повинна змусити задуматися, адже знання мови відкриває нові горизонти. Результати дослідження TNS в черговий раз продемонстрували, що ми не помилилися і люди нас зрозуміли!» – прокоментувала керівник громадської організації GoGlobal Оксана Мовчан.

Згідно дослідження TNS, рекламу побачили 55% українців.

Digital покриття кампанії забезпечувало агентство newage. За результатами моніторингу агентства, загальна кількість показів банерів склала 7 000 000. Охоплення digital-кампанії склало 10,6% від цільової аудиторії (молодь), що є вельми високим показником. Завдяки соціальній спрямованості рекламної кампанії нам вдалося безкоштовно розмістити рекламу на топових майданчиках. На підтримку кампанії виступили низка медіа- партнерів, серед яких StarLightMedia, 1+1 Media, Українська Правда, ukr.net, Skype (AdMixer), olx.ua, gismeteo.ua, DiGi Media, Rbc.ua, Finance.ua, olx.ua, ESG group, obozrevatel.com, gazeta.ua, segodnya.ua, Online.ua, BigBoard Ukraine / JCDecaux та інші.

«Post-Campaign дослідження ефективності рекламної кампанії Україна Speaking» проводилося компанією TNS з 26 лютого по 2 березня 2016 року. Географія дослідження – вся Україна, жінки і чоловіки у віці 18-55.